Задачи и функции

Мэта: стварэнне неабходных умоў (навукова-метадычных, арганізацыйных, кадравых, інфармацыйных) для ўдасканалення адукацыйнай прасторы школы, якая забяспечвае развіццё суб'ектаў адукацыйнага працэсу ва ўмовах фарміравання асобасна-прафесійных кампетэнцый педагогаў і метапрадметных  кампетэнцый навучэнцаў.

Метадычная тэма: павышэнне якасці выкладання вучэбных прадметаў праз удасканаленне метадычнага суправаджэння адукацыйнага працэса.                        

Задачы:

1. Ствараць умовы для удасканалення сістэмы адукацыйнага працэсу і забеспячэння стабільных вынікаў навучальнай дзейнасці:

- праз павышэнне  якасці  выкладання вучэбных прадметаў  з улікам кампетэнтнаснага падыходу і ўдасканалення прафесійных кампетэнцый педагогаў;

- праз выкарыстанне магчымасцей сучасных адукацыйных і інфармацыйна- камунікацыйных тэхналогій для ўдасканалення педагагічнай дзейнасці настаўнікаў,  здароўезберагаючага асяроддзя навучэнцаў пры арганізацыі адукацыйнага працэсу;

- праз стварэнне ўмоў для рэалізацыі асабістых творчых здольнасцяў навучэнцаў падчас даследчай і пошукавай дзейнасці за кошт прафесійнага росту педагогаў, актывізацыі  іх творчага патэнцыялу, павышэння эфектыўнасці навучальных і факультатыўных заняткаў;

- праз стварэнне ўмоў для прафесійнага самавызначэння навучэнцаў;

- праз забеспячэнне метадычнага суправаджэння дапрофільнай падрыхтоўкі, профільнага навучання і прафесійнай падрыхтоўкі.

2. Садзейнічаць самаразвіццю, самавыхаванню, самаўдасканаленню канкурэнтаздольнай асобы навучэнцаў, гатовай да прыняцця адказных рашэнняў:

- праз удасканальванне форм і метадаў выхаваўчай, экскурсійна-даследчай  дзейнасці   па фарміраванню ў вучняў нацыянальнай самасвядомасці ў рамках рэалізацыі абласнога праекта “Фарміраванне ключавых кампетэнцый навучэнцаў на аснове інтэрактыўнага вывучэння гісторыка-культурнай спадчыны 22 раёнаў Мінскай вобласці”;

- праз удзел навучэнцаў у рабоце  грамадскіх аб’яднанняў, валанцёрскім руху; праз стварэнне ўмоў для развіцця вучнёўскага самакіравання і фарміравання лідарскай і арганізатарскай культуры навучэнцаў у рамках рэалізацыі раённага праекта “Выхаванне сацыяльнай актыўнасці вучняў праз дзейнасць валанцёрскага атрада “Бумеранг”;

- праз стварэнне ўмоў для авалодання навучэнцамі ведаў, каштоўнасцяў і навыкаў здаровага ладу жыцця, захавання і ўмацавання здароўя і фарміравання культуры бяспекі жыццядзейнасці;

- праз удасканаленне прафілактычнай працы па папярэджванні сямейнага няшчасця, супрацьпраўных паводзін непаўналетніх і рознага роду залежнасцяў;

- праз актывізацыю  работы з непаўналетнімі, іх бацькамі па падрыхтоўцы да сямейнага жыцця, прафарыентацыі.