Мэта, задачы работы дзяржаўнай установы адукацыі на 2023/2024 навучальны год
Мэта: стварэнне неабходных умоў (навукова-метадычных, арганізацыйных, кадравых, інфармацыйных) для ўдасканалення адукацыйнай прасторы школы, якая забяспечвае развіццё суб'ектаў адукацыйнага працэсу ва ўмовах фарміравання асобасна-прафесійных кампетэнцый педагогаў і канкурэтназдольнай асобы навучэнцаў.
Метадычная тэма: удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў па фарміраванні асобаснай, метапрадметнай і прадметнай кампетэнцый навучэнцаў.
Задачы :
1.Ствараць умовы для удасканалення сістэмы адукацыйнага працэсу і забеспячэння стабільных вынікаў навучальнай дзейнасці:
- праз ўдасканаленне здароўезберагаючага асяроддзя навучэнцаў пры арганізацыі адукацыйнага працэсу;
- праз прымяненне сучасных тэхналогій, актыўных і інтэрактыўных форм навучання пры рэалізацыі кампетэнтнаснага падыхода для ўдасканалення педагагічнай майстэрства настаўнікаў і развіцця іх прафесійных кампетэнцый;
- праз стварэнне ўмоў для рэалізацыі асабістых творчых здольнасцяў навучэнцаў падчас даследчай і пошукавай дзейнасці за кошт прафесійнага росту педагогаў, актывізацыі іх творчага патэнцыялу, павышэння эфектыўнасці вучэбных і факультатыўных заняткаў;
- праз стварэнне ўмоў для прафесійнага самавызначэння навучэнцаў;
- праз забеспячэнне метадычнага суправаджэння дапрофільнай падрыхтоўкі і прафесійнай падрыхтоўкі;
- праз эфектыўную работу атэстацыйнай камісіі ўстановы адукацыі па матывацыі часткі педагогаў да павышэння кваліфікацыйнай катэгорыі.
2. Садзейнічаць самаразвіццю, самавыхаванню, самаўдасканаленню канкурэнтаздольнай асобы навучэнцаў, гатовай да прыняцця адказных рашэнняў:
- праз удасканальванне форм і метадаў выхаваўчай, даследчай дзейнасці па фарміраванню ў навучэнцаў непасрэднага ўяўлення пра Бацькаўшчыну, нацыянальнай самасвядомасці ў рамках рэалізацыі раённага праекта “Абрадавае кола беларускага народнага календара на аснове традыцыйнай кульбтуры Старадарожчыны”;
- праз удзел навучэнцаў у рабоце грамадскіх аб’яднанняў, валанцёрскім руху;
- праз стварэнне ўмоў для развіцця вучнёўскага самакіравання і фарміравання лідарскай і арганізатарскай культуры навучэнцаў;
- праз стварэнне ўмоў для авалодання навучэнцамі ведаў, каштоўнасцяў і навыкаў здаровага ладу жыцця, захавання і ўмацавання здароўя і фарміравання культуры бяспекі жыццядзейнасці;
- праз актывізацыю работы з непаўналетнімі, іх бацькамі па падрыхтоўцы да сямейнага жыцця, прафарыентацыі;
- удасканальванне сістэмы выхаваўчай работы праз уцягванне непаўналетніх у творчую, стваральную, сацыяльна-значную дзейнасць, якая садзейнічае фарміраванню грамадзянскасці, уменню дзейнічаць у інтарэсах грамадства, якая выключае адхіленні ад нормаў паводзін;
- прыцягненне бацькоўскай грамадскасцi да актыўнага ўдзелу ў рабоце па прафілактыцы злачынстваў і правапарушэнняў праз правядзенне сумесных мерапрыемстваў;
- павышэнне эфектыўнасці работы па прафілактыцы асацыяльных паводзін сярод непаўналетніх праз удасканаленне сістэмы аказання сацыяльнай і педагагічнай дапамогі навучэнцам і іх бацькам.